onsdag 2 februari 2011

Tjhooo

Idag ska jag träna, jag är lycklig:)
Sjukt jobbigt & frustrerande var det att jag för det första inte tog mig iväg nåt mer i måndags fast jag hade kunnat!! Hade såklart ångest för det igår när jag inte hade möjlighet alls att träna nåt:( Detta resulterade såklart i att jag åt en hel massa GODIS!! Började ju redan i måndags kväll och fortsatte sedan igår. Gick över till mejk på lunchen & köpte 3 toblerone som jag tröck i mig. När jag kom hem från jobbet åt jag upp den andra halvan av chokladkakan som D köpte till mig här om dagen.
Och sen ganska sent igår kväll kom D hem från jobbet och med sig hade han en ostbågs påse...så gissa vad som hamnade i kistan då?;)
Usch, varför gör jag så? Så fort träningen inte går min väg ska jag sätta mig på tvären och trycka en massa gottis...och sen kommer ångesten...fattar inte!!

Men idag är jag på G igen haha;)
Maten idag har väl inte vart den bästa och jag har ätit alldeles för lite. Men bättre det än att jag äter en massa godis.
Skulle gärna ha ätit mer oxå, men grejen är att det är helt TOMT på allt här hemma då vi inte kommit iväg till Willy´s ännu för storhandling. Måste föröska hitta en lucka nånstans för det snarast. Fylla på lite i skafferiet & kylskåpet;)

Nu ska jag snart natta mina två större hjärtan (den lilla har redan somnat), sen ska jag byta om till träningskläder och invänta D.

Sen drar jag.....




/Sandra

Inga kommentarer: