onsdag 23 februari 2011

Skönt som f*n..

...var det med promenad ikväll!
Bara man har varma kläder så är det ju skönt att vara ute och knata;)
Fjällisjackan och termobyxor gjorde så jag svettades trots att det var 16 minusgrader.
Ögonfransarna frös dock till is på min 5km runda :)
 Så här såg jag ut;)


 En bild på min mage (som jag egentligen inte vill visa, men det är ju kul med "före & efter bilder" , och nu vill jag se resultat undan för undan...Mitt mål är synliga rutor:) 
Avslutade med en "proteinas" och "halv åtta hos mig"
Just nu mår jag sjukt illa. Hoppas det går över snart för imorgon ska jag som sagt JOBBA:)

/Sandra

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har nog aldrig sett snyggar mage än din =) Kram Malin

Sandra sa...

OJ! Tack...fast än är den inte klar;)

Anonym sa...

Mums :)

Anonym sa...

You rock sis!!!! Love you <3