onsdag 23 februari 2011

Helt Slut!!

Önskar bara att denna dagen ska ta slut, eller iaf att min andra helft kommer hem och "byter av" mig lite.
Jag är helt slut i huvet!! Barnen är för friska egentligen för att vara hemma idag. Men då Felix var lös i magen igår och klagade på magont så vågade jag inte skicka iväg dom till dagis idag.
Men idag är det fan inget fel på dom kan jag säga! Rastlösa till tusen. Spelar ingen roll vad jag säger eller gör så är allt FEL! Försöker sysselsätta dom, men det slutar bara med bråk och tjaffs hela tiden. Ska det vara så här? Ska det vara bråk och skrik och gap hela tiden?
Jag minns att jag & min syster bråkade när vi var små, men jag kan inte tänka mig att det var på den här nivån alls!

Ursäkta för detta gnäll-inlägg, men jag var bara tvungen att skriva av mig! Jag är så ARG idag & frustrerad. Önskar så att jag hade mera tålamod vissa dagar....

Men nu kommer D hem snart så det är bara att bita ihop.
Då ska jag antingen gå ut på en promenad eller så åker jag till gymmet. Lika bra att få komma bort härifrån en stund och få lite ny kraft & energi;)
Imorgon ska jag jobba och barnen ska till dagis. Det blir bra för både dom & mig!

Tänkerpå dig hela tiden vännen! Det kommer bli bra....<3

/Sandra

Inga kommentarer: