onsdag 16 februari 2011

Ikväll...

..tog jag mig en promenad!! Orkar inte sitta inne längre med min huvudvärk så jag fick nog och gick ut och gick:) Behöver jag säga att det var hur skönt som helst? Frisk luft & lite rensning på tankar i huvudet;)
Nu är det bara att hoppas på att jag inte blir nåt mer sjuk, men det blir jag nog inte!
Imorrn ska jag jobba iaf. Det ska oxå bli skönt. Man ruttnar av att sitta hemma. Speciellt när man är sjuk då man inte heller orkar ta sig för med grejer direkt. Man ligger bara i soffan och ser allt som behöver göras, men man har ingen ork liksom:/
Ja ja...nog om det nu!!

För er, om det finns nån, som försökt nå mig på luren så går det inte ännu tyvärr!
Jag har beställt ett nytt sånt mini simkort, och det har inte kommit ännu:(
Men det kommer nog imorgon HOPPAS jag, så då är det löst;)

/Sandra



1 kommentar:

Anonym sa...

de går att klippa de gamla med en sax bara!