tisdag 19 februari 2013

Tisdag = Vilodag!

Eftersom jag inte tränat idag så har jag roat mig med annat som att hälsa på en vän i nya huset, städat, tvättat, sökt jobb & ätit!

Idag blev det hemmagjorda hamburgare till middag för min del. 2 burgare av 75g nötfärs vardera och lite kryddor. Och till det 100g sallad och lök. Idag lyxade jag även till det med 4 skivor gurka, som jag egentligen inte får äta, men jag fuskade hihi. Sen får jag även äta ketchup, men då max 2msk!
Himmelskt gott måste jag säga och som tur är förberedda jag middag till morgondagen så tänk att jag får äta samma goda middag imorrn:))

Imorrn är det dags att mosa ben! Ser redan fram emot det samtidigt som jag inte gör det haha. Skönaste känslan är efter ett avslutat benpass, helt slut, men ändå så lycklig:) Funderar på om jag ska försöka få till 2 benpass i veckan då jag har mycket att jobba på där. Men efter benpassen får jag alltid grym träningsvärk så jag får se hur jag gör!

Inga kommentarer: