fredag 8 februari 2013

Friday friday :D

Imorrn är det lördag jihoooo:D
Blir morgonträning, rygg/bröst.

Sen ska vi ut i naturen och grilla korv med barnen. Och tänk att hela lördagen är "fri" jag får äta vad jag vill:)) Har bestämt att jag ska göra en kladdkaka med marabou daim-täcke, mums
Kommer säkerligen slinka ner nåt mer gotta;)

Idag har det vart vilodag:/ Körde dock lite mage här hemma...svårt att låta bli;)
Trodde oxå att jag skulle väga o mäta imorse, men så var det visst inte. Det är nästa fredag och då ska det även tas nya bilder. Ställde mig iaf på vågen imorse och det hade gått neråt. Vid invägning vägde jag 61,7 och idag 59,9...känns bra! Vikten har ju ingen större betydelse nu iaf, det är ju mer centimetrarna som har betydelse!
Tänkte lägga upp en "före" bild på magen...inget att vara direkt stolt över, men det ska bli roligt att jämföra om 7v.

Ha det gott:)



Inga kommentarer: