måndag 25 februari 2013

Måndag!

Och shit vilket väder det har vart idag...
5+ i skuggan och desto varmare var det i solen på altan! Satt i bara tröja och njöt med en kopp kaffe samtidigt som barnen åt mellis, mys:)
Är det nåt jag älskar så är det våren! Tycker alla årstider har sin charm, men våren är liiite mer speciell. Känslan av att känna solen som börjar värma, snö som smälter och asfalt som torkar är helt underbart!

Fick ordentlig pump i armarna efter biceps/bröst passet, som vanligt;)
Skrämmande bara o se hur olika stora vänster- och höger biceps är:/
Detsamma gäller axlarna....snacka om att hela jag är sne och vind...
Hoppas jag får nån ordning på det till slut!
Imorrn är det vila och Rasmus är ledig från dagis. Vi hoppas såklart på lika fint väder imorgon som vi hade idag. Då blir det nog en tripp till ån för att mata änderna igen kanske:)

Snart dax för familjen annorlunda, men först några bilder från dagen! Ha en skön kväll:)







1 kommentar:

Frida sa...

Jävlar vilka guns du har tjejen!! Jag är imponerad! Önskar att jag oxå hade sånna :-)
/frida