måndag 4 februari 2013

Måndag!

Ligger och vilar lite i soffan efter gymmet. Var i valet och kvalet imorse om jag ens skulle träna. Det låter lite konstigt, men jag vet liksom inte om jag är sjuk haha...
Jag fick ju ont i armhålan i förrgårkväll och i samma veva fick jag en finne på framsidan av axeln som var ganska "aggressiv" eller vad man ska säga. Jag lyckades oxå riva hål på den och kletade på clerasil på morgonen för att dämpa rodnaden lite då jag skulle till gymmet. Nu är det liksom ömt och väldigt rött runt om. Samtidigt har jag ju den här förstorade körteln i armhålan och då började jag misstänka ett samband i det hela. Så därför ringde jag sjukvårdsupplysningen imorse bara för att få någon att bekräfta att mina misstankar stämde. Men där sa kvinnan jag talade med att det högst osannolikt att det skulle ha nåt samband!! Öh...ok! Så nu känner jag mig lite degig i skallen och börjar tro att jag är sjuk, har nån infektion i kroppen som gör att körteln i armhålan är förstorad. Fast jag egentligen inte känner mig sjuk, men ni fattar, det blir liksom psykiskt:/
Har iaf ringt vc som ska ringa upp mig runt 13. Hoppas dom kallar ner mig och tar ett blodprov så man får veta om det är nåt tok i kroppen. Hoppas såklart inte då jag verkligen inte har tid att vara sjuk NU!! Jag måste träna, träna träna nu ju...

Körde iaf inte fullt ut på gymmet idag då jag inte vill förvärra nåt eller så. Men fick iaf bra pump i biceps:) körde axlar oxå men det gick sådär.




1 kommentar:

Anonym sa...

du är grym sis!!!!!!
Emil är impad av din kula!! :-)