söndag 10 februari 2013

Gårdagen...

...blev en STOR besvikelse!
Som jag hade sett fram emot min "ätardag"!! Började med min vanliga kvarg/a-fil/hallon frulle. Sen blev det gymmet där vi körde bröst/rygg.
Efter det packade vi matsäck, klädde oss varmt och for ut till parkudden med lite annat folk. Där grillade vi korv, och Gud vad gott det var:)) Nåt så enkelt som korv med bröd!
Sedan kom vi hem efter några timmar i kylan och då tyckte jag det var dags att sätta tänderna i godis. Men såhär i efterhand känns det som att jag kunde ha skippat det. Min mage svällde upp och den gjorde sedan ont resten av kvällen. Till en början trodde jag dock att det skulle gå över så jag gjorde självklart den där kladdkakan som vi skulle äta efter middagen. Middag blev det inte ens nån....ingen visste vad vi skulle äta, och jag som egentligen skulle få bestämma middag var inte sugen på nånting:/ Så det blev lite varma toast och oboy för barnen och jag själv åt kvarg/a-fil/hallon...IGEN! Det var det ända jag kunde tänka mig att äta, illamåendes och uppsvälld som jag var. Kladdkakan var det knappt nån som ville smaka på och glassen samt popcorna som jag skulle frossa i ligger fortfarande kvar på sina platser.
Jag studsade i säng runt 22 och ville bara somna så jag kunde få vakna upp igen imorse med normal mage. Och det gjorde jag:) Nu är jag på banan igen och har ätit min pasta, kyckling och sallad!
Och till nästa lördag har jag lärt mig en läxa! Jag tror det kan bli köttfärssås och spaghetti då...och en snickers kanske;) Men absolut inget överdrivet!

Imorse hade jag ett mindre roligt pass på gymmet! Mage/vader samt 20min högintensiva intervaller på bandet, och då får jag ej löpa!
Imorgon är det biceps/bröst på schemat:)) Dock körde vi ju bröst igår och jag har rejäl träningsvärk så vi får se hur jag gör. Nu ska jag ut i snön och roa min minsta prins en stund innan det är dags att äta mellis:)

Inga kommentarer: