tisdag 5 februari 2013

Tisdag = vilodag:(

Japp så äre, vilket skit! Men desto mer peppad är man till morgondagen, hela kroppen skriker efter att få åka till gymmet:)) Det är så roligt när man har den här känsla, när man aldrig får nog utan bara vill ha mer o mer! Så länge det känns så är det bara o köra gärnet!

Ska bli spännande att väga o mäta på fredag...tror kanske inte att det hänt så mycket ännu, men det visar sig.
Längtar dessutom tills på lördag. Lördagar får jag äta vad jag vill och jag kan säga att choklad kommer det definitivt att slinka ner, mums:)

Just, fick paketet vi blivit lovade från getfit-online idag. Det innehöll 6st celsius och ett vitt linne från Freddy...det tackar vi för.

Nu ska hunden rastas innan jag stoppar i mig min äggknäckemacka och fil som är mitt sista mål för dagen.

Later...

Inga kommentarer: