tisdag 26 april 2011

Vilken härlig Påsk helg vi haft!!

Vädret har ju för det första verkligen vart på topp!!! Har nästan kännts som att man haft semester;)
Min sambo har dessutom vart hemma nästintill hela helgen, och jag känner verkligen hur mycket mer ork jag har och att jag är mycket gladare. Jag & barnen behöver ha honom hemma hos oss mer<3

Jag har fyllt år och det firade vi med mamma o pappa i lördags. Vi år smörgåstårta som mamma beordrade att jag skulle bjuda på;) Det har slinkigt ner ett par bitar för mycket under helgen, men det skiter vi i!! Får ta tag i träningen om några dagar...just nu är det sådär mycket att göra igen. D är på jobbet och fixar fälgarna till bilen nu. Dom ska lackas om och vi har kommit på att det är lite brådis då vinterdäcken skulle ha vart av den 16:e...ooops!!! Vi trodde det var den sista och riskerar nu att få böter på 4000:- (var det nån som sa) om vi fortsätter åka runt med dom. Men vi hoppas dom är klara tills imorrn så vi kan åka lungt sen;)

Igår kom Bisse med familj och fikade. Fick ett jättefint halsband med mina barns namn på av dom som Biss gjort själv! Bild på det hittar ni HÄR i hennes blogg om ni vill se:) Man kan även beställa namn halsband av henne om man vill...
Sis & Emil kom oxå igår...

Av mamma & pappa fick jag en glaslykta av nåt slag som ska hänga upp. Mamma har en likadan som jag brukar titta på beundra när jag är där. Därför köpte hon väl en likadan till mig:)

Av mina käraste fick jag Better Body träningskläder, precis som jag önskat mig! Problemet var bara att mina "små" knubb ben (samt arsel) inte alls passade i dom där brallorna i strl.S. Sis testade dom och självklart satt dom som en smäck på henne! Kul för henne, mindre kul för mig....men det är bara att kämpa på! Hon tog dom iaf och själv ska jag beställa ett par i strl.M och se hur dom sitter.
Tröjan däremot passade. Lite trång kan jag tycka nu, men den är redan använd och lapparna borta så det får gå;)

Vi har dessutom vart nere hos mamma o pappa i huset och tittat o planerat! Kommer bli så bra när vi äntligen flyttar dit. Hoppas det blir snart bara....

Lite bilder från helgen kommer här...






Hörs då!!

/Sandra

Inga kommentarer: