lördag 30 april 2011

Valborg!

Startade såklart min lediga dag med en morgonpromenad i solen, vad annars?;)

Sen åt jag frulle, duscha och åkte ner till stan för att handla. Vi ska grilla här ikväll några stycken. Tråkigt att det ser ut som det mulnar på nu. Tur vi har inglasat iaf. Sen är det ju sjukt kallt ute så fort solen går i moln...burrrr. Men vi har även infravärme, så det löser sig!

Tog en cykeltur ner till mejk förut för att barnen skulle få handla lördagsgodis. Åkte förbi Ruddammsgatan på vägen hem & fikade samt träffade min farmor lite. Hon bor i Karlskoga, men är här och hälsar på den här helgen. Hon är så go min farmor <3
Mamma & jag kikade även lite i trädgården och bestämde vart jag ska ha ett till land. Hon sla fixa lite åt  mig nu innan dom flyttar. Jag har ju inte så gröna fingrar...ännu!! Men det kommer förhoppningsvis för jag tycker det ska bli sjukt kul med en egen trädgård och funderar redan på vad jag ska mer för bärbuskar och liknanade där i framtiden:)

Nu har vi nyss fått lite lunch i magen och barnen har kusin Kevin här på lek. Så nu ska jag passa på att marinera kött & förbereda lite för kvällen.

Hoppas alla får en trevlig kväll:)

/Sandra

1 kommentar:

Jenny sa...

Trevlig valborg på er <3

Nästa grillkväll blir vi med på!

Kram