söndag 3 april 2011

Söndag...

Vaknade 08:20 imorse. Hör inte till vanligheterna att jag sover så länge, men jag behövde väl det kanske. Kände mig utvilad iaf när jag vaknade:)

Drog på mig träningskläder direkt, smacka i mig 2 ägg (& en super cap) och så knatade jag ner till gymmet. Och eftersom jag aldrig orkade pallra mig ner igår så vart det kondition idag istället. 
Började med 20min  på CT:n.Efter det sprang jag 30min (inte superhögt tempo, 10km/h). Och efter det körde jag intervaller 10min (sprang 16,5km/h i 30sek & sen vila 30sek) Kände mig supernöjd efteråt då det gick ganska tungt idag och jag bara ville att det skulle ta slut:D Var på väg att ge upp flera gånger både på CT:n & under löpningen. Men jag fixade det!!

Invigde mina nya skor idag oxå kan man säga, och dom funkade finfint:)
Hade ett par likadana innan så jag vet ju att dom är bra. 

Nä, nu är det duschen som gäller sen är det lunchdags här för mig & barnen.
Efter det tänkte vi åka ner och mata änderna. Hoppas regnandet ger sig tills dess för just nu vräker det ner!

/Sandra

1 kommentar:

Maggi sa...

Skorna var jättefina!
Nu blir man sugen på att köpa nya bara för det =)