måndag 25 april 2011

25 april idag!

Idag var det en pina att ta sig runt 5km kan jag säga. Iförrgår besökte jag gymmet för första gången på ganska länge. Och det har nu resulterat i en träningsvärk som är bland det värsta jag har vart med om i mina stackars ben! Tänkte innan promenaden att det kanske är bra att komma ut iaf så att låren kanske mjuknar upp lite...men jag vettefan;)

Nu har jag nyss ätit frukost: ägg, fil & banan samt kaffe...det vanliga!

Idag vid 11 ska vi ner till mamma & pappa, och vårat blivande hus, och planera lite. Dom vill att vi ska kolla igenom lite grejer o sånt, vad vi vill ha kvar o så. Dom ska ju flytta till en lägenhet och då är det ju mycket man inte behöver när man bott i hus så som gräsklippare och liknande!

Sen på eftermiddagen kommer det lite folk & fikar. Det är ju 29 år sedan jag kom till världen idag hahaha. Hua, åren går fort....föööör fort;)

Ha en bra dag...

/Sandra



Inga kommentarer: