torsdag 7 april 2011

Torsdag

Idag slutade jag lite tidigare. Hämtade småttingarna (Jordan gick till mormor & morfar efter skolan), hämtade hunden och så gick vi på en lång skogspromenad. Det var underbart skönt även fast det blåste halv storm:)
Så himla skönt att våren är här & all snö är näst intill borta...kan det bli bättre?

När vi kom hem kom mamma o pappa i samma veva med Jordis och med sig hade dom nybakta kärleksmums. Så det var bara att sätta på kaffe & så fikade vi. Efter det ville barnen gå ut. Märks att det börjar bli ljusare och varmare ute. Allt vaknar till liv, och alla barn hittar ut och leker tillsammans. Var svårt att få in dom till den sena middagen kl.19. Men vi är ändå lediga imorrn så det gör inget att det blev lite sent idag;)

Danne kom hem vid 21, och vi "möttes" typ bara i dörren för då gav jag mig ut på PW på 1 timma. 
Nu är det dags att hoppa i säng för imorrn ska jag ut igen tidigt innan D åker till jobbet. 

Här är några bilder från dagen...


 Skum bild...
 Felix lånade Musses hoj då det är punka på hans...

 Tyris var galen som vanligt...

Sov gott mina vänner :)

/Sandra

Inga kommentarer: