onsdag 23 mars 2011

Träna/Middag

...blir det inte mycket av just nu & det gillas INTE!
Har åkt på en förkylning med halsont igen. Men den är nog snart över igen hoppas jag på.
Så på fredag har jag planerat in morgonpromenad för då har jag setat stilla tillräckligt länge om jag får säga mitt! Har iofs ändå inte kunnat träna denna vecka då det har vart fullt upp för D & för mig oxå för den delen.

Igår var jag & Sis bjudna på mat hos mamma. Det bjöds på en liten förrätt som var nån tunnbrödsrulle med bl.a lax, avokado & keso i...riktigt god.
Till varmrätt blev det en sjukt god soppa med räkor, torsk, morötter & potatis. Helt gudomlig var den...mums.
Efter det fick vi kaffe & kladdkaka.
Mycket gott & mycket uppskattat. Vem vill inte äta mammas mat liksom;)

Nu ska jag titta vidare på arga snickaren & dricka en kopp kaffe. Sen är det sov-dags. Började 5 imorse och ska göra det imorgon igen.

Imorgon fortsätter spänningen....

/Sandra


2 kommentarer:

Jenny sa...

wiiiee så spännande :D

Anna sa...

Vilken spänning?!?!:)