måndag 7 mars 2011

Dags att krypa ner i sängen soon...

Lite lätt utmattad är Sandra Andersson ikväll. Det vart ett ganska jobbigt pass på gymmet idag med Jerra. Men grymt skönt var det! Man känner vekligen att det tog;)
Unnade mig en 200 grammare schweizernöt när jag kom hem, och tänka sig.. Jag har ingen ångest!!! Vad hände??
Jag ska iaf moffa semla imorrn, så jag tänkte att det kvittar med "lite" choklad idag...haha. "Lite" choklad blev visst 200g för jag har lite svårt att sluta när jag väl börjat;)

Imorrn blir det morgonwalk innan D åker till jobbet.

Och just nu, i skrivande stund är min kära, fina vän på sin väg mot sitt första lilla barn.
Alldeles nyss talade vi via facebook och det är 6min mellan värkarna:)
Tror det blir bebis under natten!!!!:))))))
Lycka till hjärtat....

/Sandra

Inga kommentarer: