torsdag 10 mars 2011

Ätarvecka!

Ja, jag brukar ju FÖRSÖKA hålla mig till att äta gottis & sånt på lördagar. Men denna vecka var det ju fettisdagen i tisdags, och då hade jag sedan länge planerat att äta en semla, även fast det var tisdag:)
Sen har det spårat kan man säga....
Har haft ett sug efter sötsaker varenda dag denna vecka. Så jag bestämde helt enkelt för att ta en ätarvecka! Vräka i mig av det jag känner för. Jag skulle ju ljuga om jag sa att ångesten inte infunnit sig. Men jag lever ju med städig ångest för allt möjligt, så jag är van;)
Jag fortsätter att träna som vanligt, och det är väl tur det...haha
Nästa vecka är det nya tag som gäller! Då ska det gå betydligt bättre än denna veckan. Ska träna så fort det bara går & bara äta nyttigt! Japp, så får det bli!!:)

/Sandra

1 kommentar:

Anso sa...

Klart du ska unna dig lite gott ibland, man lever bara en gång! :)