söndag 13 mars 2011

Söndag

Idag har det jobbats från 6-15.
Efter det åkte jag hem, bytte om & drog direkt ner till gymmet. Där körde jag hårt med mina stackars ben. Dom är rätt slut fortfarande...gött:)

Nu sitter vi här i soffan och har precis kollat på Solsidan såklart! Roligt som vanligt:)
Funderar även på om man ska orka ta sig ner till affärn och handla lite toblerone. Är bra sugen på det, och idag är sista dagen på ätarveckan. Imorgon är det nya tag som gäller.

Hittade ett par snygga skor idag, vet inte vem som ska ha dom bara! Och så var det lite synd att dom är i samarbete med star wars, det gillade jag inte så mycket. Men modellen är ju sjukt snygg och väldigt lik dom som Halens har som jag hade tänkt köpa till Felix. Men så såg jag att dom inte fanns i hans strl. Då tänkte jag att Musse kunde få ett par, men då var det slut i hans strl.
Så då är ju dom här ett alternativ...
Vad tycks??
Dom är nog snyggast i liten storlek, så det får nog bli Musse som får ett par, eller så får dom likadana;)

/Sandra

2 kommentarer:

Smillaz sa...

Jättesnygga, jag vill ha likadana till Noah!

Anonym sa...

var hittar du dom?