måndag 28 mars 2011

Full fart...

...hela dagen!
Tvättade som en tok till kl.11!! Det var endast 2 maskiner som inte hann bli tvättade, men dom hinner jag ju ta här hemma. Nu är problemet bara att det inte finns nån plats att hänga den så den blir väl liggandes nu tills det är ett lika stort berg igen ;) Nä, så ska det inte bli...

Lagade lunch när tvättandet var klart & efter det kom SysterYster med sin nya familjemedlem Bozz o hälsade på. En fin kille som jag har lite respekt för, men han verkade hel mysig faktiskt. Om ni undrar vad det är jag talar om så är det en hund:)

Isamma veva kom Hanna & Tuva och drack lite kaffe. 

Nu har jag precis fixat det sista med Darlings 30 års present:))) Jag ser verkligen fram emot detta, och jag tror han kommer bli super glad!!

Nu är det väl dags att styra upp middag här. Har inte en ning om vad jg ska hitta på, men nåt lär det väl bli.

Hade gärna tränat ikväll då det var 100 år sedan (känns det som) jag var på gymmet. Men som vanligt är det nån som har nåt att göra på jobbet så jag blir väl hemma...
Fast vi har en deal, så resten av veckan hoppas jag är MIN!! :)

/Sandra 

Inga kommentarer: