torsdag 31 mars 2011

Helt slut!!

Kom från gymmet för en stund sedan.
Ligger nu däckad i soffan. Kroppen värker efter gårdagen. Fast det är bra värk = träningsvärk;)
Imorgon kommer det förmodligen vara ännu värre....

Men i helgen är jag ledig så då ska det minsann tränas. Måste passa på när tillfälle ges.
Är oxå väldigt stolt över mig själv då jag inte stoppat en endaste godisbit (eller kaka) i munnen på HELA veckan!!! Och det är faktiskt så att socker suget försvinner efter nån dag när man låter bli att stoppa i sig sött.
På lördag vankas dock tjejmiddag, och då ska jag tillåta mig själv att äta vad jag vill:) Men sen kör jag igen. Nu ska det f*n hända nåt med min kropp. Snart är det sommar....:S

Ett stort grattis oxå till mina fina vänner Sanna & Bisse som fyller 29år idag! Hipp hipp hurra till er mina fina:) <3

/Sandra

1 kommentar:

Maggi sa...

Man måste ju få äta lite skit ibland, bara man håller koll =)
Sen blir man ju ( iaf jag ) mer peppad av att se mina resultat utvecklas och därför skiter man i godis och liknande.

Hoppas träningen går bra!