onsdag 27 augusti 2008

Stackars plutt...

Idag har det inte varit J´s dag kan man säga. Han har både blivit geting stucken och ramlat rakt in i en betong kruka med huvudet före, så han fick den största bulan på sidan av huvudet som jag någonsin skådat. Som tur är, är han inte så kinkig av sig, så det gick snabbt över båda gångerna.
Nu har stoppat alla 3 i säng. Danne är kvar på jobbet. Så jag ska ta en lugn stund här vid datorn och försöka hitta mig ett par skor som jag kan klicka hem. Har fortfarande inga till Maggis bröllop, och det närmar sig så dags att sätta fart!
Så om nån har nåt hett tips om vad som skulle passa till den här klänningen, så hojta gärna till. Nån kanske har nått bra tips om nån sida där dom säljer "fina" skor, med inte allt för hög klack. Och inga skor som man visar tårna i, det är inte riktigt mig grej då jag hatar mina fötter=)

Nä, nu ska jag surfa lite.....

/Sandra

3 kommentarer:

Anna sa...

Stackars Jordan :(
För det första,skitsnygg klänning!!För det andra,varför inte skorna hon har på bilen? :)

Sandra sa...

Nä, inga "tånagelskor"...inte min grej;).

Anna sa...

Hihi jag förstår dig,jag hatar oxå mina fötter :)