torsdag 21 augusti 2008

Fram o tebax....

...går det varje morgon! Går hemifrån med alla 3 barnen, förbi dagis, ner till skolan. Lämnar J där, tar sedan F i ena handen och vagnen i den andra och släpar oss alla 3 uppåt mot dagis igen. Där droppar jag till slut F, för att sedan vandra hamåt endast med R. Känns som att det hade varit en smula enklare att kanske lämna av F innan färden mot skolan börjar???? Vad händer idag då? Finns hur mycket som helst att grejja med här hemma. Men det blir nästintill inget gjort då jag inte är mitt riktiga jag ännu! Men snart så..... Nu ska jag iallafall sätta mig och dricka lite kaffe och kika igenom nya IKEA katalogen som kom igår....spännande=). /Sandra

4 kommentarer:

Anna sa...

Men..varför släpper du inte av Felix innan ni går till skolan? :)

Sandra sa...

Därför att F börjar dagis kl.09:00, och J börjar skolan 08:40=).

Anna sa...

Jaahaa....hm...får du inte lämna han lite tidigare?Går det bra för Jordan i skolan?

Sandra sa...

Nä, det tror jag inte att jag får. Han ska ju vara där 9-14.
Det går bra för J. Han tycker det är kul.