söndag 3 augusti 2008

30års fest

Sis fyller 30 idag, så igår var det minsann fest! Hur kul och trevligt som helst hade vi....och på nattkvisten blev det även poolparty=). En efter en åkte i med kläderna på. Tack älskade syster yster för en super härlig kväll=). Det var även min & Darlings första "festarkväll" tillsammans på många år (tror jag). Iallafall den första sen vi blev 3 barns föräldrar. Det är ju inte världens lättaste grej att hitta barnvakt till 3 st små gossar. Men igår tog mormor & morfar alla 3, och som tur var hade det gått super bra! Det var Rasmus första natt borta någonsin, och han hade sovit hela natten förutom att han vaknade 1 gång vid 3 inatt, men då ville han bara ha nappen, sen somnade han om. Och sov sen till 06:30 imorse. Hur duktig som helst, våran lilla prins. Känns så skönt o veta att det funkar att lämna honom över natten oxå! Imorgon börjar Danne jobba. Känns lite sådär. Det är underbart vad skönt det är när hela familjen har semester tillsammans och man bara kan ta dagarna som dom kommer, och inte behöva känna nån stress över saker och ting. Vi har ju legat på stranden i flera dagar nu när det har vart fint, och bara slappat hela dagarna. Men det är faktiskt skönt på ett sätt oxå när vardagen är tillbaks, och saker och ting återgår till det "normala". Längtar faktiskt lite tills dagis och skola börjar, barnen är faktiskt rätt rastlösa nu, och jag undrar hur det kommer gå den här veckan nu när jag ska vara själv med dom. Har ju blitt ganska bortskämd när Danne har haft semester i 5 veckor . Men men, man kommer ju in i saker och ting fort, så det blir nog bra. Nu sover barnen och då är det tid för lite mys i soffan. Orkar inte springa idag även om det är mer än behövligt efter min "bakfyllemeny" idag;). /Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej älskade syster!!
Det är jag som ska tacka!!! Helt galen fest :-D Tur det inte är så ofta...
Allt man kan önska sig, "lycklig"
Puss puss