lördag 9 augusti 2008

Födelsedags firande!

Lille skrutten EMIL fyllde 2 bast idag, den lille GODINGEN=). Det firades förståss med paket och tårta + annat smakens. Passade på att fira Sis på samma gång.....med paket o så, det fick hon ju inte förra gången när det var fest, inte av oss iallafall. Fick en skiva med en massa bilder från festen oxå. Har kollat igenom dom lite snabbt...haha. Hur kul som helst med poolpartyt. Får se om jag lägger ut några bilder sen. Nu ska jag spana igenom det gamla vanliga innan läggdags, sen ska jag slumra sött! Och när jag vaknar imorrn är det bara 1 natt kvar, sen är det THE BIG DAY!!!! /Sandra

2 kommentarer:

Jenny sa...

Lycka till imorrn vännen!!!

Det kommer gå kanon ska du se!
Tänker på dig!

Pöss

Anna sa...

Men ÅÅÅÅÅ hoppas du skriver om den stora dagen imorron så jag äntligen får veta ;) Aja lycka till iallafall va det nu är du ska göra :)Kram