fredag 8 augusti 2008

Fullt upp!

Hinner inte sitta här så värst mycket, därför blir det inte mycket blogga av. Just nu håller jag på o städar för fullt, med tre barn som "hjälper till"....går väl sådär kan jag tillägga;-). Måste åka ner till polisstation innan kl.12 idag och fixa pass. Snart drar vi ju, och som tur var kom jag på pass-ide´n igår, annars hade jag väl stått där på arlanda utan.....usch vad typiskt mig=). Hoppas jag hinner få det i tid bara, vi åker ju om en månad. 3 dagar kvar nu.....går runt med ett härligt pirr i magen mest hela tiden, samtigt som jag har en oros känsla. Fast jag är ju såklart världens lyckligaste=) /Sandra

4 kommentarer:

Anna sa...

Mäh!Nu e du sådär filurig av dig igen :) Ska ni åka utomlands?Vilka då?Familjen?Vart? Och vad händer om tre dagar??!?!? :) Jag e sååå nyfiken ju :)
Kram

hannas sa...

gud va jag är pirrig för dej fattar inte hur du törs men snart är det avklarat hoppas så att allt går bra önskar dej all lycka juuuu kram

Anna sa...

Jaha okej,va kul :)Men ska du flyga 11 september?!Det skulle jag aldrig våga :)
Men vad är det om tre dagar då?;)

★SUSanna★ sa...

Ja nu vart jag me nyfiken! Va händer om 3 dagar???=)