fredag 29 augusti 2008

Fullspäckad dag!

Startade morgonen kl.06:15 imorse när Darling åkte till jobbet. Gjorde alla vanliga morgonbestyr, och tänk...imorse kom J i tid:-o. Det hör inte till vanligheten kan jag lova, då vi nästan varje morgon har en lite Felix som sätter sig på tvären och typ vägrar gå eller nåt. Han hittar på olika satyg för varje dag;-). Efter lämning av J så åkte Jag, Felix, Musse, Karin & Elvira ner till kyrkis. Mötte upp Sis & Emil utanför. Det var första gången vi var där, jag och Karin. Men vi tyckte både att det var ganska trevligt, och om inte annat hur kul som helst för barnen ju. Så dit har vi tänkt att vi ska återvända fler gånger. Träffade äntligen Therese och lilla ursöta Liam oxå. Det var väl på tiden kan man säga. Hoppas det blir fler gånger=).... När kykis var slut vid 12 så stoppade vi kidsen i vagnarna och tog en vända på stan. Hittade skor både till Felix, Danne och till mig. Men så mycket mer hann vi inte med innan det var dags att hämta J i skolan igen. När vi hämtat honom så åkte jag och barnen in till Örebro till Dannes jobb. Han ska vara på där hela helgen, så vi passade på att åka in och äta tillsammans med honom. Nu sover lilleman, och J & F sitter i badet. Alldeles strax är dom redo för sängen. Blir en tidig kväll för dom även ikväll, för det tror jag dom behöver. Undrar vad man ska hitta på imorrn??? Undrar om det ska bli fint väder? Ska försöka klura ut nåt så inte killarna tjatar hål i huvet på mig imorrn=). /Sandra

Inga kommentarer: