onsdag 11 januari 2012

Time to sleep...

Idag har det vart en rätt tråkig dag. Tycker inte det är speciellt kul att vara hemma med skit ryggen!! Men vad ska man göra? Lika bra att den får vila lite för det är nåt som inte stämmer känner jag. Och värst är det när jag är på jobbet, varför vet jag inte. Men jag har nu en misstanke om att det kan vara våra skor som vi har fått som gör det hela värre. Ska testa att köpa ilägg och se om det blir bättre. Ska oxå iväg till min vän som ska behandla mig. Vet inte riktigt vad hon gör, men hon fixar o donar lite så det kanske känns bättre...det visar sig:)

Hoppas hoppas att den snart vill bli bra så jag kan jobba och TRÄNA!!
Maten skiter sig som vanligt när jag inte kan träna (psyk tankar ni vet), så idag har jag inte direkt någon meny att skryta över;)
Funderar stark på att äta soppor i 3 dagar igen. Har så det räcker till det....då kanske jag känner mig lite "lättare" och inte så pluffsig.
Nä, nu hoppar vi i säng tycker jag.
Gonatt :)

Inga kommentarer: