tisdag 17 januari 2012

Inte i piggaste laget just nu!
Hur pigg som helst när jag hämtade honom på fritids, men sen helt plötsligt började han klaga på att han inte mådde bra & plötsligt satt han på toa o spydde, stackarn:(
Om det är magsjuka eller gluten lär väl visa sig. Det ter sig lite likadant på honom vad han än har. Han blir matt och orkeslös vilket som liksom. Hoppas han blir bättre snart, mitt lilla <3

Själv var jag hos läkaren idag. Han konstaterade att det iaf inte var diskbråck. Sedan kom han fram till att vi skulle testa sjukgymnast först och om det inte blir bättre av det så blir det röntgen! Jag är sjukskriven fram till den 29:e, och hoppas starkt på att jag får en sjukgymnast tid innan det datumet! Lite svårt att jobba som det är just nu:/

Nu ska jag ta hand om min lilla sjukling och så ska jag fixa mat oxå!

Later...

Inga kommentarer: