onsdag 25 januari 2012

Funderar...

...och tänker att LCHF kanske inte är min grej?
Jag känner att jag mår väldigt illa mest hela tiden och tanken på massa fet mat gör inte saken bättre.
Jag tror att viktväktarna skulle kännas bättre. Jag har iofs kört det förut, efter Rasmus graviditeten, och det funkade utmärkt.
Jag vill liksom äta fräsht! Mycket frukt och grönsaker, sånt man inte blir illamående av när man bara tänker på det. Får se hur jag gör....
Ska iaf ge LCHF den veckan sen får vi väl se när jag ställer mig på vågen på måndag om det motiverar mig till att fortsätta eller inte;)



3 kommentarer:

Anna sa...

Jag kör VV nu,och jag tycker det e bra,man får ju äta vad man vill och som sagt frukt å grönsaker i massor.Det jag tycker e drygt med det e att det ska vägas hela tiden,men så e det ju typ med alla dieter så det kommer man väl inte undan...tänk om man hade en kropp som stannade å va smal vad fan man än äter!:)
Och som jag sagt förut,du har väl en perfekt kropp så du behöver väl inte hålla på med sånt här skit;)
Aja Hejjahejja dig iallafall vilket du än väljer!:)

Sandra sa...

Ja, jag är lite sugen på vv igen, men vi får som sagt se:) Tack för dina fina ord & lycka till du o

Sandra sa...

Hejja hejja dig oxå skulle det stå:)