fredag 27 januari 2012

Åh, idag är det gnälligt!! Jobbigt att klaga så här, men jag har så sjukt ont i ryggen idag. Vill inte direkt prata med mina nära o kära om mina problem, dom tycker nog jag börjar bli tjatig;) så därför skriver jag av mig här, för ni kan ju välja att inte läsa:)

Jag / vi har iaf väldigt mycket som behöver fixas här hemma då vi ju ska ha kalas hela helgen. Men idag blir det inte mycket gjort här av mig kan jag säga. Det är nära till tårar då jag stått för länge, och att dammsuga skulle vara hemskt:( Har lyckats baka en kaka iaf, men fick gå och sätta mig emellanåt. Nu har jag tagit Ipren och hoppas på att det ska hjälpa lite då vi ska åka o storhandla snart! Wish me luck säger jag bara. Sen när det är avklarat är det bara städning & lite mer bakning kvar! Japp, så är det. Kommer bli mycket att göra för min Darling kan man säga, men jag ska självklart hjälpa till så mycket det går. Fan, jag hatar det här!!!! Jag gör min j*vla " träning" varje dag, men inte fan händer det nånting!jag är ute k går som dom säger, men det känns snarare som det blir värre:/ Jag har inget tålamod, vill bli bra NU NU NU.....om det ens kommer bli bra någonsin??

Usch, gå och gräv ner mig....
Sorry för negativt pladder!

3 kommentarer:

Anso sa...

Styrkekram, tänker på dig! <3

Anonym sa...

Helt lungt.. Man ska klaga av sig.. O som du säger, vi som följer bloggen kan ju välja o läsa eller inte.. :) jag läser och hoppas du kryar på dig fort! :) / Linn

Sandra sa...

Åh vad gulliga ni är:)) Tack så mycket!