söndag 21 augusti 2011

Sitter & äter frukost och det smakar ruskigt bra idag. Fast det gör den ju då man äter sent o är vrål hungrig:)

Har varit ute o traskat en halvmil här på morgonen. Idag gick det skapligt. Igår och dagen innan det har jag knappt kunnat gå pga en helt sjuk träningsvärk i benen. Det är bland det värsta jag har vart med om:\ Men nu är det mycket bättre iaf, skönt!
Igår körde jag armar, bröst & mage. Känner att träningsvärken kommer smygandes även där....fast inte lika illa som benen som tur är!!

Imorgon är det jobb dags igen & nu ser jag faktiskt fram emot det. För nån vecka sedan fick jag ångest när jag tänkte på det men nu ska det bli skönt! Roligt o träffa alla igen:) Och sen uppskattar man nog sitt hem o sin familj lite mer när man kommer hem efter en arbetsdag;)

Nu ska jag gå ut i solen och höst fixa lite i trädgården. Sen vid halv två ska jag skjutsa in mamma o pappa till flygplatsen i Örebro. Dom åker till Grekland en vecka idag.

Vi hörs...:)

Inga kommentarer: