tisdag 16 augusti 2011

Morrn morrn!!
En kort morgon prommis med vovven och frulle är fixat här!
Ska snart väcka mina stora prinsar och göra dom klara för skolan. Felix började ju förskoleklass igår, gissa om han var nöjd;) Han har talat om att han vill börja "skolan" ända sen han slutade på dagis haha:)
Sen när jag har skickat iväg dom ska jag göra något som jag inte gjort på länge! Besöka gymmet!!!! Och jag riktigt längtar:D Jag är så glad att jag känner mig taggad för att träna & vara "igång" med att äta bättre o regelbundet & att försöka nå de resultat som jag önskar. Så nu är det bara att köra. Lika bra att passa på o träna så mycket det bara går den här veckan för nästa börjar jag jobba och då blir man ju en levande zombie;)
Nä, nu ska jag väcka mina barn:)
Ha en bra dag alla!!

Inga kommentarer: