onsdag 24 augusti 2011

Detta är resultatet efter ett par veckors ganska flitigt motionerande & lite träning (mindre än jag velat) samt att jag ej ätit godis eller typ fikabröd på 1 vecka & 3 dagar. Jag är nöjd om man tänker på hur magen såg ut på den sista bilden jag la ut här i bloggen. Nu är det bara att köra vidare, för nöjd är jag inte ännu! Speciellt inte med kärlekshandtagen... men dom får jag nog tyvärr lära mig att leva med då dom verkar svåra att bli av med:/

Har nyss vart ute o gått kvälls promenix & kört lite styrka här hemma. Nu ska jag ta en proteindrink, duscha & sen soooova:) 

3 kommentarer:

Hanna sa...

Du är ju för grym Sandra..!!! Krampåre

Sandra sa...

Thank you HannaPanna:) Kram kram

Jenny sa...

Ja helt sjukt grym! Måste verkligen komma igång med magträningen jag med :O kosten får jag ta tag i efter amning :)