söndag 28 augusti 2011

Åh nej! Jag tror att den kära kaffebryggaren inte vill skänka oss nåt kaffe mer. Han fungerar verkligen inte som han ska så jag testade att kalka av den. Men det hjälpte inte. 
Det blir till att köpa en ny snarast för utan kaffe klarar man sig ju inte!

Igår gjorde jag något som jag hade tänkt låta bli! Jag åt godis:) mums var det!!!
Hade jag låtit bli så hade det vart 2 veckors uppehåll idag, och det hade väl vart rekord vad gäller mig tror jag;)
Men idag är jag tillbaks på banan igen! Inget socker & godis i veckorna. Bara bra & nyttig mat, sen får vi se till helgen om hur det blir med gotta då. 

Jag tror jag ska ta tidig kväll ikväll o sova snart. Jag är trött, som vanligt så det är väl lika bra att sova när man kan. Jobb i 4 dagar till sen ledig 3...wihoooo:D

Inga kommentarer: