söndag 22 maj 2011

Söndag

Har jobbat hela helgen, men imorrn är jag ledig. Det ser jag fram emot, och likaså morognpromenaden. 
Usch vad dåligt med träning det har blivit nu:( Tiden räcker liksom inte till. Samtidigt är jag inne i en period då jag känner att jag inte alls vill vara själv nere på gymmet. Och det är inte heller det lättaste att hitta nåt sällskap som vill följa med. Har inte sprungit nåt mer heller....blir inget av med nånting just känns det som. Blir väl en promenad då och då, men jag vill mer!!
Just nu har jag mycket i huvudet som gör att orken inte heller räcker till. Tror det tar sjukt mycket energi av att gå runt och fundera på saker ständigt!! Först har vi den här försäljningen av lägenheten & allt runt det, när man ska få flytta osv. Sånt som vi egentligen inte vet innan vi vet vem som blir köpare och hur deras situation ser ut. Men ändå går man och spekulerar i hur det ska bli...haha, helt i onödan:)
Hoppas att det är över imorgon eller tisdag iaf. Det känns som att det kommer vara det....slutet är nära;)

Sen är det bara resten kvar;) Nä, men jag har lite andra planer som jag klurar på, bl.a D:s 30 års dag!
Hans present är ju fixad sen en tid tillbaks, men jag måste ordna en till grej.

Ja ja...vet att damen kommer på besök imorrn och då blir ju allt 100 ggr värre oxå, så nu ska jag gå och sova o sluta gnälla!!

Imorgon är en ny dag:) Nattinatt....

/Sandra

Inga kommentarer: