onsdag 11 maj 2011

GodMorgon!


Sitter & äter frukost efter en tidig powerwalk. Smakar riktigt gott med frulle då jag var sjukt hungrig redan när jag vaknade vid 04:45:/ Men jag drack bara en halv liter vatten och svalde en super Cap, sen begav jag mig ut:) Det resulterade i att jag blev lite snurrig då och då pg.a lågt blodsocker, men nu är jag fit for fight igen:)

Idag har jag tagit semester förresten för det är stängningsdag i skolan & på dagis.
Ska ge killarna lite frukost när dom vaknar, sen ska vi åka med moromor till plantis & köpa blommor, kika på djuren samt ta en fika, myyys:)

Lite senare ska vi nog styra upp en dejt med Biss & kusiner oxå. Och så skulle nog Sis komma förbi en sväng. Ojoj...fullt upp;)

Ikväll ska vi på information möte oxå angående Felix skolstart i höst....

Nu = Dusch!

/Sandra



Inga kommentarer: