måndag 9 maj 2011

Happy:D

Jag tog mig nyss ut på första löprundan utomhus för i år! Var sjukt trött och tänkte ligga kvar på soffan och slumra, men så tänkte jag på hur skönt det skulle vara efter jag hade sprungit den där rundan och det fick mig att ta mig ut i skogen:) Hade Jordis med mig oxå...

Var på väg att ge upp både en & två gånger då det var ruskigt tungt nästan hela vägen:/ Men jag tänkte: bara lite till...bara lite till, om hundra meter får jag ge upp!! Och till slut så hade jag fixat 5km:) Tiden blev dryga 28min, och det är jag nöjd med. Nu ska jag fortsätta me det här och avancera så småningom är det tänkt! Men det får ta den tid det tar....

Lite bilder på en svettig mig;) Matchar T-shirten iaf;)






Ja, så ser jag ut idag! Finns en hel del fett på min kropp som jag skulle vilja bli av med för att bli lite nöjdare, men det är svårt när man är ett godis-monster (&mat) som jag;) Men jag kämpar.....

Nu är det kvällspromenad ed lilla Tyris som gäller...

/Sandra


6 kommentarer:

Anonym sa...

Weho! Du e fit!...och jag avis. :-)
/ Linda

Anonym sa...

Fiiifan sis!!!! Sjukt impad :-)
Du är såå duktig!!!!! Nu måste jag igång... snart hahahaha Puss påre <3

Sandra sa...

Nja Fit vettefan..haha...men jag jobbar på att nån gång kanske bli det;)

Tack Sis!!<3

Jenny sa...

Shit Sandra, du är ju riktigt vältränad nu!! Du får bli min PT om ett par månader. Du får väl köra två varv löpning när jag går ett varv om det ska ge dig nåt ;)

Sandra sa...

Haha Bisse, riktigt så är det inte va!! Det är ju kämpigt för mig att löpa 5km...tror inte det är min grej det där riktigt, men jag ger mig inte;) Och nog ska vi köra sen...om du vill såklart!! Jag är på:)

Anna sa...

MEN SKOJAR DU ELLER??
Vem har du fått dina barn av?:)Inte fan syns det att du fött tre barn!Shit va du e duktig!!
Hejja dig :)