måndag 9 maj 2011

Måndag igen då!

På måndag blir det visning kl.18:00 Pratade med Herr Wijkström idag och bestämde den dagen. Han sa även att det var en del som var intresserade, kul:) Eller det är ju såkklart en förutsättning för att den ska bli såld;)

Har haft en värdelös dag på jobbet idag! Hatar såna här dagar då allt bara skiter sig. Tär så mycket på psyket, så man blir helt slut! Därför slutade jag lite tidigare idag, jag behövde det....
Har fortfarande en jobbig huvudvärk & är väldigt trött. Danne kommer iaf hem efter jobbet idag vilket är välbehövligt. Då ska jag vila lite och hoppas på att jag blir lite piggare. Blir jag det så ska jag ut o springa tänkte jag när det svalnat av lite ute:)

Nu ska jag fixa nån mat åt mina prinsar, sen somnar dom nog tidigt ikväll...dom är oxå TRÖTTA;)

/Sandra

Inga kommentarer: