onsdag 4 maj 2011

Frustration!!

Just nu skulle jag vilja flytta in på gymmet känns det som! Har så mycket som jag skulle behöva få ur mig på nåt sätt, och att träna är ypperligt då:)
Är inne i en period då jag är väldigt trött HELA tiden. Det är jobbigt och frustrerande! Orkar inte med eftermiddagarna med trottsiga barn för jag har noll tålamod. Idag kom vi hem och jag satte på kaffe för jag tänkte jag skulle vakna till...vilket jag inte gjorde såklart. Kollade in en sväng på FB där Sonja hade länkat till en underbar låt som vi lyssnat på på jobbet i några dagar. Har inte riktigt fattat innebörden av låten innan idag, bara att det handlar om nåt sorgligt. Hann inte mer än att trycka på play så rann tårarna ner för mina kinder. Det är en sån dag idag! När man behöver gråta och få en kram av någon. Dom kommer inte så ofta,men ibland så;) Speciellt när man är trött och känner sig slut.

 Danne kom hem tidigt idag så jag fick åka ner till gymmet och träna av mig lite frustration! Konstigt det där, att hur trött man än är så är det sjukt skönt när man väl är där och får "pumpa" lite:)

Imorgon hoppas jag/vi verkligen att våran lägenhet kommer ut på hemnet...det är på tiden nu;) Vi vill ju sälja den fooooort....

Ha det gott!!

/Sandra

4 kommentarer:

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Jag kunde ha kommit och gett dig en kram <3

Ja nu är det verkligen på tiden att eran lght kommer ut!

Smillaz sa...

Ja den låten är en sån som får en att gråta.. Sorry att jag fick dig att gråta men du kanske behövde gråta lite. :)

Sandra sa...

Yes...ibland behövs det:)