söndag 14 februari 2010

Vilken dag!!!

Helt underbar har den vart. Började med att jobba några timmar fram till lunch. Och när man sen klev ut genom dörren på väg hem, kunde man inte bli annat än lycklig:) Vilket väder det var!!!! Äntligen känns det som att våren kanske är på väg.
Väl hemma hoppade vi i utekläderna hela familjen och begav oss till pulkabacken. Där hängde vi några timmar och roade oss lite.
Sen hem och skottade av en massa snö från våran altan.
Sms:ade Biss & frågade om vi skulle träna en sväng, och det skulle vi visst....sånt gillas:)
Så ner på gymmet och körde 20min på crossen och 20min på löpbandet. Efter det kunde jag knappt stå på benen kan jag säga. Shit vad slut jag var....det var inte riktigt min dag idag tror jag(?) Hade inte ätit mer än frukost. Kan ju ha med det att göra kanske..haha.
Sen hem till en allahjärtans dag middag med the family. Kidsen hade beställt hemmagjorda hamburgare, så det fick det bli! Danne hade fixat och det var såå gottigt. Efter det blev det glass med kolasås och strössel för barnen. Sen bums i säng för imorgon ringer kl.04:45 igen. Snart dags för mig oxå att lägga mig. Så man kanske är liiite pigg imorrn.
Jag har iaf haft en kanon dag idag! Hoppas ni oxå har haft det:)
/Sandra

Inga kommentarer: