fredag 19 februari 2010

Snö, snö, snö...

....& ännu mera snö! Nog för att gillar vinter & snön, men nu börjar det faktiskt räcka, På riktigt!
Imorrn såg jag att det ska bli busväder. Och såklart kommer mamma & pappa hem från Thailand just då! När dom åkte var det snökaos i Sthlm så det var på vippen att dom kunde lyfta. Lagom orolig var man då, och nu blir det samma visa när dom ska hem. Kl. 06 imorgonbitti är det planerat att dom ska landa.... Usch, hoppas det går bra....
Undrar vad man ska hitta på idag!? Just nu värker/hugger min rygg så illa att det är svårt att röra sig:( Men om jag vilar lite så kanske det blir bättre om en stund? För övrigt så tror jag det är dags att gå iväg med den snart. Börjar fatiskt tro att det är nåt allvarligt fel på den!!
Men som sagt, vila lite sen måste jag försöka aktivera grabbsen här. Annars slår dom ihjäl varandra. Vabbade igår för att Felix hade ont i magen + att jag själv mådde sjukt illa heeeela dagen. trodde det var magsjuka på gång då jag inte fick i mig nåt annat än glass på hela dagen. Men det är visst som bortblåst idag, på både honom & mig. Skönt (peppar peppar)!
Nä, nu blir det ryggläge i soffan en stund....
/Sandra

1 kommentar:

cissi-g sa...

Men hur går det? Ingen tur med vädret för dina föräldrar, snacka om osis. Och du! Var inte envis som jag, utan sök hjälp för ryggen! Innan det blir värre.
Ingen träning för dig imorgon då? är där klockan 09.00 om du är sugen.