fredag 19 februari 2010

Jag är glad!

En kul kväll vad gäller OS! Anna Haag tog silver ju...sjukt kul och gud så bra kämpat av henne:)
Och så vann ju Kronorna....vart lite nervigt där på slutet, men dom vann ju :D
Nån jag är såå impad av är Anja!! Fy fan vilken brutta. Att hon efter den där kraschen ens står på benen är ju sjukt! Men att hon sen tar brons är ju helt grymt. Även om hon nu kanske inte hade fått medalj om Vonn inte tabbat sig, så tycker jag att det är enastående att hon körde som hon körde, först i störtloppet och sen i slalomen....GRYM tjej:)
Nu spelar Tre Kronor sin nästa match mot Finland på måndag morgon kl.06 om jag fattat rätt!? Tråkigt att man jobbar då...men men....
Och sist men inte minst är mamma o pappa i luften nu på väg heeeeem:)
Tänk att när jag vaknar imorrn är dom kanske i bilen på väg mot Lindesberg!!! Åh vad jag längtar efter dom <3
/Sandra

Inga kommentarer: