lördag 20 februari 2010

Skön dag!

Brukar oftast vara kaos här i huset de helger jag är ledig och Danne är borta. Är liksom svårt att vet hur man ska räcka till. Och alla tre har olika viljor och tjatar hål i huvudet på en;) Går ann när man har saker inplanerade eller hittar på nåt bara. Men det är inte alltid det är så.
Idag är det en sån här ledig dag för mig och D har inte vart hemma. Men dagen har vart hur bra som helst:)
Jordan försvann tidigt imorse till en kompis här på området. Då var det bara jag, Felix & Musse kvar. Efter en stund försvann Felix till en av hans kompisar som oxå bor här på området. Och då var det bara jag och den här underbaringen hemma:)
Vi hade en super mysig stund bara vi två. Det var ett tag sen:). Vi MÖS, åt frukt och lekte med bilar bl.a
Sen kom dom stora killarna hem. Jordan med två polers och Felixs en. Plus att mamma o pappa plötsligt kom intrampandes:) Då var det fullt hus kan man säga. Fick se ett gäng kort från Thailand och det såg för underbart ut. Dom hade skaffat sig en fin bränna oxå...
Ikväll har vi inte gjort mycket här. Kollat på melodifestivalen blandat med OS. Tråkigt att det inte gick bättre för Anja. Och hur kunde Alcazar inte gå vidare till globen?? För mig var Darin & dom klockrena, men tydligen inte för resten av Sverige!? Riktigt bra låt tyckte jag, som vanligt. Och Darin...hur bra var inte han!!!
Nä, nu är det väl dags för lite skidor snart. Jag säger bara: HEJA SVERIGE:)
/Sandra

1 kommentar:

Susanne sa...

Kan inte annat än att hålla med - Darin var superbra!