tisdag 17 juni 2008

Trötter idag!

Känns som att det har varit en hektisk dag idag, fast det egentligen inte har vart det. Borde nog tycka att det har varit en "slappar dag" med tanke på att Jordan har varit i Örebro med moster och Isak och jag endast har haft Felix och Musse hemma. Men ändå känner jag mig trött och sliten. Kanske är sömnbristen från igår (då Rasmus vaknade 03:30 in the morning, och vägrade somna om på en stund) som kommer efter? Känns som att jag skulle behöva ta mig en spring runda, men min kära sambo jobbar över idag. Får se om han kommer super sent, annars blir det nog en vända senare. Nu ska jag försöka söva dom minsta barnen som vägrar sova. Jordan sover sedan länge. Sen ska jag avnjuta ett avsnitt av Gossip Girl i min ensamhet...MMMM, älskar den serien=). O just, imorrn fyller min älskade DARLING år ......undrar vad man ska hitta på till honom då? /Sandra

Inga kommentarer: