onsdag 18 juni 2008

Onsdag=FOTBOLL!!!!!!

Ikväll smäller det...IGEN!

Och nu är det verkligen vinna eller försvinna. Givetvis hoppas man på en FET vinst, men allt kan ju hända! Usch, är redan nervös......




Man skulle va på plats. Måste vara en grym upplevelse. När barnen blir större (och om dom är intresserade) ska jag nån gång ta med dom på en Sverige match i fotboll el. Hockey och se den live. Jag har alltid vart sjukt intresserad av både hockey och fotboll (kanske därför att min kära far spelat när han var yngre) och kollat med mamma o pappa så fort det är nåt på tv. Har typ tjatat hål i huvet på pappa hundra ggr att vi ska åka typ till globen och kolla, men han sa alltid att vi har första parkett framför tv:n! Stämmer säkert, men förstå vilket j*vla ös och vara på plats....det måste ju som sagt vara en grym känsla=) Så därför har jag bestämt att båda jag och mina barn ska uppleva det nån gång.



Hoppas Zlatan The KING;) spelar hela matchen idag, för utan honom var inte Sverige nånting i Lördags mot Spanien tyckte jag. Men grabbarna kanske har ryckt upp sig och spelar bättre idag....man kan ju alltid hoppas.



Men nån man inte behöver oroa sig för är iallafall....







ZZZZLLLLAAAATTTTAAAANNNN
Hur kan man vara sååå sjukt bra???
Håll era tummar hårt ikväll nu=)
/Sandra

Inga kommentarer: