måndag 16 juni 2008

Snurr snurr....

Mycket som rör sig i mitt lilla huvud nu! Ringde nyss till Masugnen för att få lite råd angående mina planer lite senare i livet, men inte vart jag så mycket klokare på det. Känner dessvärre att detta kanske inte är rätt väg att gå för mig ändå?.... Det jag hatar med mig själv är att när det kommer en liten uppförsbacke så vänder jag tillbaks istället för att fortsätta upp. Jag ger upp såååå lätt! Önskar bara att jag hade tagit vara på gymnasietiden liiite mer än vad jag gjorde. Då hade man sluppit seta här med sååå j*vla kassa betyg nu när man behöver dom. Men tåget har redan gått, så inte mycket att göra nu. Min snurriga sambo satte sig på hojen och åkte till jobbet imorse. Ringde och väckte mig vid 07:10 för att fråga om hans mobil låg här hemma nånstans? Jag stapplade ner med trötta ögon för att se efter, men ingen mobil här hemma inte. Gissa vart den är! Jo, någonstans efter vägen in till Örebro Billackering. Så om ni hittar den kan ni ju hojta till;)...haha. /Sandra

1 kommentar:

Lady sa...

Gumman! Du kan ju så sjukt mycket mer än du tror att du kan! Satsa på det här nu, du skulle passa in som min brunbrända fot passar i min ingådda flipflop! Ses snart, saknar er!
Kram