fredag 6 juni 2008

Jippie



Gick ju lätt som en plätt det där=). Lite lelle, och så sover han som en stock!




Det finns ett par skor som jag länge velat ha från junkyard. Men dom har inte funnits i min strl. + att jag inte kan betala över nätet med mitt mupp-kort.


Så jag ringde Nordea och beställde ett nytt här om dagen. Trodde det skulle ta nån vecka innan det kom, men redan igår fick jag det....hur bra som helst.


Så snabbt som sjuttan beställde jag dessa älsklingar!



Visst är dom snygga?






Jag och mamma var på stan här om dagen, och då hittade jag ett par andra skor som jag blev lite kär i och köpte. Dom ser ut så här.........så nu har jag äntligen ett par HELA jumpadojor igen!
Det blir mycket vitt nu känner jag.
Får väl försöka hitta ett par skor i nån annan färg. Jag behöver ju några nättare, typ ballerina eller nåt oxå.
Nä, nu ska jag gå ner och förbereda lite för kalaset som vi har kl.11 imorrn. Det ska ju bli fiskedamm och grejer, så godiset ska delas upp i påsar osv.
När det är över vid 13:00 så tror jag bannemej att det är dags att låta solen steka lite på min kropp. Har inte blitt mycket av det dom senaste dagarna.
Känns som att det kanske är ganska för mycket varmt att ligga i solen, men nu har ju Jordan fått en pool, och den får jag och Danne oxå plats i, så det är ju bara att svalka sig när man känner att det behövs...haha.
Nä, dags att göra lite nytta nu!
/Sandra

Inga kommentarer: