söndag 10 mars 2013

Skit!

Ligger här i sängen & orkar knappt röra mig. Kom till gymmet imorse, körde mina intervaller i 20min på bandet sen skulle jag köra vader/mage. Kan säga att det blev inte så mycket av med det för jag hade ingen ork alls i kroppen. Vet inte om jag håller på o bli sjuk eller vad det är....
Jag är lite snorig och nyser en del, men inget mer liksom. Får väl se om jag piggnar till, hoppas på det!

Igår var det iaf en kanon morgon på gymmet:) Jag o syrran fick till ett grymt ryggpass och jag fick såå bra kontakt, hur kul är det inte då!!?
Får leva på det idag oxå så jag inte deppar ihop helt;)

Nä, vila och hoppas på att jag piggnar till, om inte idag, så tills imorrn!

Bild från igår. Jag till vänster & Sis till höger:) Jag ligger brutalt efter, men det är bara att kämpa vidare;)

Inga kommentarer: