lördag 2 mars 2013

Hoppsan...

...kan hända att det blir lite dålig update här....inte alltid man har nåt att skriva:/

Idag fick jag iaf äntligen träna med min älskade syster igen, underbart:))
Den senaste veckan har gått segt i träningsväg. Kan ju bero på att tant röd har kommit på besök. Borde ha fattat det tidigare än i onsdags, men det slog mig när jag kollade i almanackan. Det kan ju även förklara mitt enorma sug efter gottis och att jag har känt mig ledsen och nedstämd.
Men nu känns det bättre iaf och jag är så glad att jag har sällis på gymmet av Sis även imorgon:)
Idag körde vi rygg och lite bröst. Imorrn blir det mage, vader och intervall/PW !

Skickade in nya bilder till getfit i fredags. Vägde och mätte mig även. Det hade inte hänt jätte mycket på måttbandet...ner nån centimeter på nåt ställe och en halvcentimeter på nåt annat....vad gäller vikten hade jag gått upp 0,2! Men det kan ju oxå bero på mensen...

Är laddad inför de sista 4 veckorna nu och jag ska kära hårt!

Inga kommentarer: